Директор ліцею

Равлюк Лариса Віталіївна

 

Ми вітаємо Вас  на сайті Кельменецького ліцею!

Сподіваємося, що з цікавістю поринете

в наш освітній та виховний простір.

Пишаюся тим, що  з дня відкриття

ліцей сміливо стартував, 

за невеликий відрізок часу  впевнено крокує,  

гідно утверджується на теренах району та області,

  перспективно планує майбутнє!

Недаремно нашим  гаслом  стали слова:

«Пізнаєм! Досягнем! Здобудем!»

Щиро хочемо, щоб всі відвідувачі  сайту

щодня знайомилися з нашим  життям,

раділи  успіхам ліцеїстів та їх вчителів, 

досягненням учнівського

та педагогічного колективу.

А ще чекаємо підтримки від усіх,

хто завітає у  наш віртуальний світ,

надаватиме допомогу у вирішенні різних проблем,

у розвязанні  важливих завдань

навчально-виховного процесу закладу.

 

Статистика

На сайті 17 гостей та відсутні користувачі

Контрольна робота з теми «Творчість Ліни Костенко, Василя Стуса, Василя Симоненка»

Тема:  контрольна робота з теми  «Творчість Ліни Костенко, Василя Стуса, Василя Симоненка»

Мета: перевірити рівень знань,  умінь та навичок  учнів з  вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, навички аналізувати художні твори,  вміння  формувати зв’язну відповідь;  розвивати творче мислення;  виховувати наполегливість і відповідальність.

Тип уроку:урок  контролю знань, умінь і навичок

Обладнання:  дидактичний матеріал зтестовими завданнями

ХІД РОБОТИ

І. Організаційний момент уроку

ІІ. Оголошення теми, мети уроку, коментування рівневих завдань

ІІІ. Самостійна робота учнів за диференційованими картками

Зміст карток

1 варіант  І рівень  Тестові завдання  (по  0,5 б.)

«Витязем української поезії» Олесь Гончар назвав

А) І.Драча

Б) Л.Костенко

В) В.Симоненко

Г) В.Стуса

Д) М. Вінграновського.

2. Вірш «Лебеді материнства»  написаний у народнопоетичному жанрі

А) балади

Б) колискової

В) коломийки

Г) щедрівки

Д) веснянки.

3. Державної премії України  імені Тараса Шевченка Іван Драч удостоєний за збірку

А) «Корінь і крона»

Б) «Храм сонця»

В) «Вогонь з попелу»

Г) «Ніж у серці»

Д) «Соняшник».

4. Активним учасником дисидентського руху і членом Гельсінської групи був український письменник

А) І.Драч

Б) Григір  Тютюник

В) Олесь Гончар

Г) В.Стус

Д) В.Симоненко.

5. Шістнадцятирічне мовчання Ліни Костенко було перерване виданням збірки

А) «Мандрівки серця»

Б) «Проміння землі»

В) «Вітрила»

Г) «Над берегами вічної ріки»

Д) «Вибране»

6. У творі «Маруся Чурай» описані події

А) доби Руїни

Б) часів Хмельниччини

В) після відміни кріпацтва

Г) початку козаччини

Д) часів роздроблення Київської Русі.

ІІ рівень

Дати розгорнуту відповідь на запитання   ( по 2б.)

1.     Проаналізуйте світоглядні засади шістдесятників.

2.     Визначте основні мотиви лірики Ліни Костенко.

3.     Діаспора – це….

ІІІ рівень

Твір – роздум     ( 3б.)

Чи настане час,  коли в кожній українській родині спілкуватимуться рідною мовою?

2 варіант     І рівень   Тестові завдання  (по  0,5 б.)

1.Прижиттєва збірка Василя Симоненка має назву

А) «Тиша і грім»

Б) «Вино з троянд»

В) «Берег чекань»

Г) «Вибране»

Д) «Поезії»

2. У поезії «Лебеді материнства» наявні народнопоетичні символи

А) калина і тополя

Б) верба і тополя

В) барвінок

Г) голуби

Д) лебеді, верби і тополі.

3. Іван Драч

А) поет – традиціоніст

Б) поет – модерніст

В) поет – футуріст

Г) поет – імпресіоніст

Д) поет – неореаліст.

4. Найхарактерніша риса характеру В.Стуса, що відображає його суть як людини і поета,- це

А) м’якість, поступливість

Б) здатність іти на компроміс

В) сила волі,незламність духу

Г) замкнутість, індивідуалізм

Д) конфліктність, агресивність.

5. Укажіть жанр твору «Маруся Чурай»

А) історична поема

Б) романтична балада

В) історичний роман у віршах

Г) філософський роман

Д) історична повість.

6. Так званий « мандрівний сюжет» лежить в основі твору

А) «Українське альфреско»

Б) «Страшні слова,коли вони мовчать»

В) «Лебеді материнства»

Г) «Маруся Чурай»

Д) «Балада про соняшник».

ІІ рівень

Дати розгорнуту відповідь на запитання   (по 2б.)

1.  Що зумовило появу руху шістдесятників? На яких  засадах вони творили?

2.  Про що свідчить виступ Василя Стуса під час прем’єри кінофільму «Тіні забутих    

    предків» Сергія Параджанова? Як це вплинуло на долю митця?

3.  Роман у віршах – це….

ІІІ рівень

Твір – роздум      (3б.)

1.     Чи варто пам’ятати лише заради майбутнього?

ІV. Підсумок уроку.   З’ясування запитань із сумнівних завдань.

V. Домашнє завдання.

Пригадати з попередніх класів визначення термінів : метафора, метонімія, синекдоха. Знайти їх приклади у віршах В.Стуса та з’ясувати художню функцію.

Підготувати усну відповідь.

шаблоны детских сайтов.